lørdag 16. juli 2011

Hei!!
Vi e nu fortsatt heime i Lofoten. Været har ikkje vært det beste, kald nordavind har vi hatt denna vekka.
Men vi har fått hjelpa mamma og pappa med litt forskjellig og det var jo det som var meininga. I mårra kjør vi til Harstad heile gjengen. Da blir eg, mamma og ungan på campingen. Sten Ivar skal følge pappa til Tromsø på kontroll. Håpa endelig det blir et possitivt utfall før pappsn. Vi skal nu i Grottebadet og bade, så blir det vel og shoppe litt. Tirsdag kjører vi videre mot Svergie og skal møte brodern med familie. Har ikkje kjøpt meg nåkka til huset enda (pussig) Bærre handla sko til heile gjengen :-) Litt bilder fra Lofoten :-)
Go helg!
Klem i fra Line


Mitt barndomshjem


1 kommentar:

  1. Hei Line. Ønsker deg en god tur til Harstad og Sverige. Håper dere får det kos, og at det står godt til med pappaen din! Jeg har også en far som jevnlig må inn til kontroll. Krysser fingrene for oss begge:) Sommerklem fra meg:)

    SvarSlett