søndag 25. desember 2011

Spesiell jul

Go jul folkens!
Det ble ei veldig trist jul for oss. Som eg skreiv tiligere e verdens beste pappa syk. Fikk konstantert kreft for ca 1 år sia i munnen. Ble opperet,stråla og cellegift behandla til ingen nytte. Julaften fikk vi beskjeden ingen ønsker :-( Han har fått svulst som har kappsla seg inn rundt hovedpulsåra, de kan ikkje gjør nåkka meir før han. Det har vært veldig tungt de her dagan. Pappa å mamma kom heim fra sykhuset i går og var med oss og feira julekvelden. Så skal man prøve og virke så normal som mulig overfor pappa, det e ikkje lett :-( Men vi må bærre prøv og få mest mulig tid med han nu fremover og støtte mamma og hverandre. Takk for gode ord fra dåkker, det varmer.
Klem i fra Line



Denne nissen fikk vi julegave :-)


Stine-mor har laget eske med bilde av meg å ho,når ho va lita og gaver som ho ha laget på skola

4 kommentarer:

  1. Uff, så trist. Håper dere fikk kosa dere og nytt den tiden som er igjen. Er ikke noe morro med sånne triste beskjeder. Ønsker deg en fortsatt fin juletid :)

    klem

    SvarSlett
  2. Huff så trist. Kan ikke annet en å bare å gi deg en KLEM. ...og det er lov og være litt "unormal" når du får en sånn beskjed.
    En stor klem fra meg ..

    SvarSlett
  3. Heia Line
    Det var triste nyheter å få i julen. Håper dere får vært sammen og snakket sammen. Det er ikke lett, men du må bare gjøre det som du føler selv er det rette. Ikke spill overfor pappan din, bare vær ærlig, det er lov å vise følelser. Har vært i samme situasjon, og det eneste rådet jeg kan gi deg er å gi og ta alle klemmene du kan ;) Håper dere har kost dere tross alt. Stor klem fra meg

    SvarSlett
  4. Kjære Line. Dette gikk veldig innpå meg. Har tenkt sånn på deg i julen og jeg klarte ikke å stoppe tårene da jeg fikk lese den triste beskjeden om din far. Min far har jo også kreft og derfor er det lett å kjenne på den sorgen at han en dag skal bort. En blir aldri helt klok på livet føler jeg. Nå lever jeg mer i øyeblikket og tar en dag av gangen mer en jeg gjorde før. Vi må holde om hverandre den tiden vi har! Men samtidig prøve å akseptere det som en dag vil komme. Vi er heldige som har mange rundt oss som vi er glad i og som er glad i oss:) Du kommer til å klare deg bra Line! Jeg har alltid følt at du er en sterk og klok dame:) Nydelige barn har du også. Dette vil gå bra. Stor og god klem fra meg:))

    SvarSlett