tirsdag 14. februar 2012

koselig ettermiddag

Her i huset, feirer vi ikkje Valentines day. Men eg har hatt koselig besøk av mamma, min gode venninne Mona og gubarnet mitt :-) Serverte boller med vaniliekrem og sjokolade- hjerter. Ellers prøver eg å komme i normalt gjenge igjen, kjennes ikkje ut som eg sovet en natt på lenge. I går fikk eg bygave hos svigermor, en madonna :-)
Kjekt å få litt overaskelser i ny og ne.
Natta :-)


Fikk også denn fine albumen noen dager før :-)

Mamma fikk dette hos meg




3 kommentarer:

  1. Hei!
    Må bare innom og legge igjen et "spor".
    Jeg har vært innom bloggen din jevnlig, siden jeg slettet min egen blogg. Har et knippe med blogger jeg liker, og som jeg besøker ofte. Din er en av dem.

    Fine bilder fra hus og hjem, du viser.
    Og, bollene så utrolig gode ut!

    Ønsker deg en fin dag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har hatt det :))
    nydelig hjerte til mammaen din ♥
    Kjekt du ble satt pris på :))

    Velkommen å bli med på Give Away på
    bloggen min :))

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Hei Line. Så koselige bilder du viser:) Kjempefin madonna og album. Kjekt med overraskelser ja, det fortjener du! jeg ligger hjemme med omgangssyke..så derfor har jeg ikke fått kommentert hos deg i det siste. Håpe det går bedre og bedre med deg:) Ønske deg en fin dag! Go Klem Ellen

    SvarSlett