tirsdag 5. juni 2012

koko,koko

Endelig litt finvær på Helgeland :-) Dagan går i arbeid og utesyssler. En del ugress som må taes tak i, men eg tar nu litt nu og litt då. Mest kos og avslapping :-) Har begynt og planta i potter, men må hente fram fleire i mårra.
Beddet fremfør verandan e snart færdi, men så for gubben til Vega på arbeid, så då får det stå på vent til helga.
Kveldsmaten inntok eg på verandan :-) Takk for koselige hilsninger i annledning bursdagen min og på bloggen.
Go tirsdagskveld alle sammen :-)

En kveld tiligar denne vekka

lavendeln e komme i den gammle sinkbøtta

salvie



planta som eg skal plante i mårra

timian og oregano fra egen hage

som havna i pizzan til kvelds :-) ny hagebok fra svigermor :-)

1 kommentar:

  1. Gratulere med overstått. ja det har vært noen herlige dager. Håper de strekker seg utover i måneden. Så masse flotte planter ! Vi sådde noe tidligere i vinter, men vi har nok mistet mesteparten. Jeg tror vi sådde for tidlig, så de vaks over evne. Siden våren liksom aldri kom falt de helt sammen da jeg potta de om og satte de i garasjen på vent. Men men, Plantasjen har mye fint ;)

    SvarSlett