fredag 13. juli 2012

Ferie

Jepp då eg kommet heim fra Lofoten. Gubben har tatt ferie og vogna skal pakkes i helga. Men vi skal også ha ett par sammenkomster med familie i helga, før vi fer til Svergie. Så her går det i ett, skulle også hatt en økt i ugresset ute også, men det må eg bare putte inn mellom slagene :-) I går var eg innom Clas Olson i Mo i Rana og da ble det en skikkelig ferieradio med i bilen.Syns den va kul, minner meg litt om ho mor (bestemor) ho hadd en rød, nesten sånn radio :-) Syns det va fin og klår lyd i den.
Go sommer!!



4 kommentarer:

  1. He en riktig fin ferie, Line :))
    Kos deg masse og nyt dagene...
    Superskjønn radio ღ Stor klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Hei Line. Håper du har en nydelig ferie! Kjempefin radio:)
    Nyt dagene! Klem fra Ellen

    SvarSlett
  3. Hei på deg! Så kul radio!
    Og herlige sommerbilder fra Lofoten!

    Som du ser så greide jeg ikke å holde meg borte fra bloggverden. Jeg slettet jo bloggen min, "Bente's Hus og Hage", i fjor, men har nå startet opp i det små, med en ny blogg, som vil bli oppdatert nå og da, når det passer. Jeg er nå i ferd med å lete opp mine gamle bloggvenner. Jeg har lagt bloggen din til i min bloggliste, over blogger jeg gjerne besøker. Håper du vil besøke bloggen min, og gjøre det samme, og legge deg til som følger av min blogg. :o)

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  4. Så koselig at du ville være
    med på min giveaway :))
    - og tusen takk for koselige
    ord ღ Ha en fortsatt fin uke
    Klem fra Mette :)

    SvarSlett