tirsdag 28. august 2012

I dag blås det

Gjett om det gjør også :-/ Våkna i fem-tia i mårrest med all slags lyder. Løse deler som datt ned og flaug bortover plenen. Sia gubben går med gips, måtte mor ut sjøl og berge saker. Har satt barduner på trampolina, paviliongen va nok en gang knøvla :-( og diverse blomster ha gått nån rundkast bortover plena. Så det e vel bærre og innsjå at høsten e på vei. I går laga eg solbærlikør på norgesglass, hadde ikkje nåkka spesiell oppskrift, så resultatet blir spennende :-)

nesten fult med solbær, så enda fullere med sukker

litt kanel og nellik

og 50 % sprit, til det va heilt fult :-)

1 kommentar:

  1. Ja, det ble ett skikkelig ruskevær her også!
    Høsten er definitivt kommet!
    Likøren din ser veldig bra ut. Spennende med kanel og nellik med solbæra, det trur jeg jeg må prøve. Har prøvd med vaniljestang på solbæra det ble iallefall veldig godt. Jeg bruker heller ikke oppskrifter til likørene mine - desto mer spennende når jeg skal til med smakingen.
    Ønsker deg fortsatt fin uke, Line! Og god bedring til gubben med gips.
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett