mandag 5. november 2012

loppisfunn

Hei på dere!!
Har vært stilt ei stund pga av at eg har ikkje vært i bloggemodus, men eg har vært inne og besøkt mange sjøl om eg ikkje har kommentert. Dagan og helgan går så fort, begyn og få litt panikk i forhold til jul,julegaver,vasking..... men må bærre ta det som det kommer. Det bli vel i jul............alikevell. Men eg sku jo vis min lille slumrebenk som eg kjøpt på loppis til 50 kr. Nu har eg svinga kosten og fått den ferdig :-) Ha en fin dag alle sammen :-)

Før

etter

litt tall må en ha

Alvin fant seg utkiktspost på trappa

de småfugglan sku eg hatt tak i :-)

3 kommentarer:

  1. Du e bære kjæmpeflenk Line :) vart jo spillerny bænk dæ der! Ikke vits i å få panikk, jul bi dæ uansett :)) ha en fin dag! klæm frå me

    SvarSlett
  2. Kjempefin benk,de talla pynta virkelig opp :))
    Fin dag til deg :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Så kjempefin den ble! Ser ut som Alvin storkoser seg fra sin nye utkikkspost. Lekkert saueskinn også. Kjempekoselig. Ha en fin Mandag

    SvarSlett