lørdag 19. januar 2013

lite innlegg

fra meg før tia :-/ Men har liksom ikkje så mykje og vis el skriv om. Gleda meg til meir vår og sånn.....formen e ikkje på topp heller, influensa i kroppen. Har vært på loftet og henta ned kabeltrommeln som måtte opp når juletreet sku inn. Så den ha eg nu stæsja litt på :-) Ha ei fortsatt fin helg alle sammen :-)


det lille smykkeskrinet e etter min kjære farmor <3

lysestaken fikk eg av min venninne Mette og Madonnan har eg fått av svigermor

roser til helgen må vi ha :-)

2 kommentarer:

  1. Har det på samme viset, ikke så mye å skrive om på bloggen. Men det kommer seg vel etterhvert.
    Ha en fin-fin søndag! Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei Line:-)
    tenkte nettopp på deg <3
    så trøttanes med bihulebetennelse..hold deg varm og spis godt! i morgen er du sikkert blitt mye bedre:-)
    koselige bilder fra stuen, du har så mye fint hos deg!
    Takk for koselig hilsen. setter stor pris på deg <3<3
    god klem fra ellen

    SvarSlett