tirsdag 19. februar 2013

Heime igjen

etter ei langhelg i Hemavan. Hatt en kjempeartig hyttetur med søss og familie.Flere venner var også og se :-) Ha også hatt slalomski på føttern, kansje en 14-15 år sia sist. Det kjenn eg på kroppen enda, så vidt eg kom  meg opp av senga i mårrest ;-) Men det va kjempeartig :-) Fant jammen to interiørbutikker også, tenkt det va kun skiutstyr,scooter....som var der. Men jammen va det masse rart som skjulte seg innfor veggan. Kjøpte meg en lysestake,lys og litt småtterier. Nu e det dags før før reingjøring og en tur te byen :-)

kammerstake og lys

en søt sau fra Miljøgården


ett stort hjerte som eg pynta med litt blad

1 kommentar:

  1. Så mye fine småting. Trodde også det var smått med interiørbutikker i Hemavan, men de finns jo tydeligvis. Ha en sttålende dag

    SvarSlett