torsdag 19. april 2012

Ny brødboks

Etter tips fra min arbeidskollega Ingun, fant eg en fin og billig brødboks på Nille. Har ikkje hatt brødboks før, har brødet i ei skuffe, men det bi jo så masse smula nedi der heile tia. Så då va det bærre å sett i gang og begynne rydding på benken (har bærre 2 igjen) men nu e det kaffepause så eg kan stekk innom dåkker og drøm meg bort litt :-) Har også hatt ute sykkeln og årets første sykkeltur e unnagjort, tipper stumpen blir støl i mårra, men det går over :-) I kveld blir det klubb med damene, så må vel bærre sett i gang med fortsettelsen av benken, Snakkes !!



her har eg litt hummer og kanari


vekta har eg fått etter ho mor (farmor)




det va nu himmeln e sku vis, den va så fin i ettermiddag

2 kommentarer:

  1. kjempefin brødboks. vurderer å skifte vår også. vi har bare en "tradisjonell" nå.

    SvarSlett
  2. Veldig fin brødboks, og utrolig koselig kjøkken med masse fine detaljer!!
    Ønsker deg en fin fredag, og ei riktig god helg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett