tirsdag 26. juni 2012

ut og plukke blomster

I formiddag var eg i byen og så kongens garde som hadde oppvisning, helt utrolig og se på. Nu har eg vært ute og ordna litt i paviliongen og plukka litt blomster. Artig og lage buketter fra hagen og litt vilt :-)



liten bukett av snøballbusk og tusenfryd, ide fra Ellen med den søte bloggen Roser og Patina


tusenfryden har eg tatt avleggere hos mamma i Lofoten for flere år siden

snøballbusken kjøpte eg i fjor,gleder meg til de springer skikkelig ut

bukett plukket og satt i den gammle mugga mi

1 kommentar:

  1. Heia Line. Det var en søt liten bukett, herlige farger sammen:) Kjekt at vi kan inpirere hverandre:) Snøballbusk er en kjempefin busk! Og tusenfryd er jo bare en fryd å ha i hagen.
    Veldig fint med den litt ville buketten i den fine muggen fra figgjo flint. Håper du har hatt en fin dag. Nå er det leggetid for meg:) Ønsker deg en god dag i morgen. God klem fra Ellen.

    SvarSlett