onsdag 26. september 2012

9 års bryllupsdag

har vi i dag :-) Tia går jammen fort gitt, 20 sia vi forlova oss :-) Har hatt nån fine høstdaga de siste dagan, med masse fine farga :-) I dag har e hatt litt ryddesjau og gjør ferdigting som har logge lenge. Nu skal eg fylle bilen med fretexposa og tomflasker ;-/
Ha en fin dag alle sammen :-)

gifta oss 26.09.03 i Tr.heim hemmlig :-)

flotte ettermiddager


ett lite traug som eg fikk av min kjære mor ( Farmor) i 1997. Ha fått seg en overhaling

sånn ble det

ett dørskilt eg mala for mange år sia til mormora til gubben. Ho spurt om eg kun fiks det, dårlig utganspunkt 

sånn blei det, bærre litt småfiks igjen

3 kommentarer:

  1. Gratulere mæ bryllupsdagen... <3
    Kor flenk du e tante :)
    Da e dæ vel vårres dørskilt som står for tur ;p

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått bryllupsdag.
    Så flink du er med penslene!! Dørskiltet ble veldig flott!
    Nyt deilige høstdager!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med overstått ♥ nydelig par :)
    Du er jammen flink å male :)
    Flott trau også ♥

    Titt gjerne inn på min nye blogg butikk,linken er på siden av bloggen min :)

    Klem Bente

    SvarSlett