tirsdag 16. oktober 2012

Hekle,hekle.....

Då ha eg begynt og komme meg etter ei hard helg i Tr.heim, så det har vært ett par daga i gostolen med hekkling og tv for det meste ;-) Men vi kosa oss godt i bartebyen med hotell,mat,drikke,shopping og mange artige folk i lag :-) Nu ska eg en tur på byen før det bærs på SFO på arbeid. Ha en fin høstdag Alle som e innom :-)




Denne + en til ha e laga på mårran, fort gjort :-)

Stine-Mari ha laga familien Olaussen til vi kom heim, så hadd ho en stor overaskelse til, ho ha rydda og vaska vaskerommet :-) Gjett om eg ble glad :-)

3 kommentarer:

  1. Flenke du :D
    E vil å ha sånn!!! I grå ;p
    På forhånd takk...

    SvarSlett
  2. Kjempefine lykter! Har heklet noen sånne tidliger jeg også, men sliter med å få de til å passe syltetøyglassene ;) Du er superflink Line! Kos deg med tv og hekling! ha en fin kveld
    (forrestn så har du sånn tullekode man må legge inn når man skal kommentere hos deg.. vet ikke om du er klar over det så jeg nevner det nå ;)

    SvarSlett
  3. Så fine hekla lykter !! den som kunne vært litt flink å ha interesse for sånt.... Jeg har holdt på i 3 måndter og strikka 5 omgamger på en klut i bommulsgarn, så du ser det går ikke fort. Disse er sikkert ikke så vanskelig, men når man hat 14 tommeltotter og kreativiteten sitter i hodet og ikke i hendene, så blir det så som så. Ha en fin helg, nyt snøen ;)

    SvarSlett