fredag 2. september 2011

Fredan igjen

Go mårran!
Dagen i dag e litt bedre enn i går. Hadde så mange planer i går, men ble bare tull. Først e pappa veldig dårlig etter cellegiftkurer, så blei mamma sendt på sykhus med brystsmerter natt til i går. Å her sett vi alle 3 ungan ca 80 mil i fra dem. Hadde egentlig tenkt og hive meg i bilen og kjøre oppover i løpet av helgen, men pappa sei eg ska ta det med ro. De finner ikkje nåkka med hjerte el lunger. Så det ser ut som det er stress etter dødsfall i familien og pappas sykdom. Mitt største ønske e å få de så pass på føttern at de kan flytte hit til Brønnøysund, så vi kan være nærmere hverandre. De blir jo eldre og kan trenge oss fremover nå. Men her må man bare prøve og tenke litt positivt fremover og la solen få skinne en dag om gangen. Var litt ute i garasjen og avreagert i går ettermiddag og da ble det litt forandring med zinkspray.

Go fredag!!
Klem i fra Line
Før
Etter


Glemte før, men de var brune.




Snuppa ha fått seg ny jakke



Tok bilde av himmeln i går, vakker. Bortsett fra kabler og trampoline :-)


1 kommentar:

  1. Hei Line. uffda det er synd på moren din som går igjenom alt dette.. må være tøft for hele familen , men tror nok at din mor lider mest under dette. Kjenner meg igjen, da jeg også har en far som er kreftsyk. Så godt å høre at de ikke fant noe på hjerte eller lunger hos din mor:) Bekymringer kan lett sette seg i brystet. ble selv en gang hentet av ambulansen pga brystsmerter:/ som viste seg og være stress og overbelasta brystmuskler. Kreft og sykdom rammer de aller fleste familier, det er trist. Men me får bare gjøre det beste utav det. Og være der for hverandre, hjelpe og trøste og leve livet best mulig. Tenke positivt som du skriver:) Så fint det blei med den zinksprayen:) det har jeg ikke hørt om før. Herlig jakke til dattera de:) Den varmer nok godt nå når det blir kaldere. God Søndag til deg:) Klem Ellen.

    SvarSlett