søndag 11. september 2011

Hei å hå!!
Då ha jammen helga susa forbi uten e ha merka det.
Har gått i ett, men fornøyd. Vi hadde skrotdag på ungdomshuset i går, var heime i halvfem-tia. Fikk solgt for ca 2000 kroner, men hadde en del med heim igjen. Får prøve og selge av det til neste år igjen :-) Kjøpte faktisk ikkje så masse heller. Bærre 6 gaffler til 40 kr og ei hundeseng til Alvin :-) Å i går kveld hadde vi kosekveld på ungdomshuset med bacalao og litt før mykje i glasset :-) Litt uggen i dag, men det går vel over. Ellers e det litt forberedelser før eg sett kursen nordover til Lofoten i mårra. Bi en lang kjøretur, men må nu bærre stopp på turen. Då ska eg lag frokost før brødbakinga. Snakkest!!
Klem i fra Line :-)





Gafflene som jeg kjøpte




Alvin trivdes på sin nye plass

4 kommentarer:

  1. Hei og hopp :)
    Så fin hundeseng Alvin fikk seg :)Ble ikke skrotdag på meg, men synes det er bra at dere har det arrangementet der. Mange skatter å finne :)
    Forresten har du solgt skrivebordet? Bilde? Pris? jeg er interessert ;)
    Ha en fin dag videre

    SvarSlett
  2. Ja, det var trivelig på skrotdagen. Gaflene du kjøpte deg var nydelige!
    Og hundesenga var kjempefin. Skjønner godt at Alvin koser seg der.

    God tur til Lofoten!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  3. Forresten:
    Håper du vil bli med på min Give Away!

    Søndagsklem fra Bente

    SvarSlett
  4. For en koselig hundeseng:) Og gaflene var helt nydelige! Klem Ellen.

    SvarSlett