onsdag 16. november 2011

Halais!!
Ikkje mykje som skjer her i husan, men mykje sku ha vært gjort...ja,ja jul bi et alikavel ;o)
Tenker det blir ett skippertak i mårra. Min eldste, Fredrik blir 15 år på søndag. Så det blir vel litt feiring i helga.
Har fått sinkhusan i vinduet, med ledlys i. Så har eg bytta litt om på småbordan mine på stua. Ellers gleder jeg meg til advent, så jeg kan plukke frem litt julesaker :-)
Så har eg fått en ny følger, velkommen skal du være :-)
Ha en fin onsdagskveld!!
Klem fra meg :-)






3 kommentarer:

  1. Så koselige kveldsbilder fra deg. :)
    Smart å bruke ledlys i sinkhusene.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! :)
    Elsker det 'fuglehuset' i hjørnet på det øverste bildet. :)

    Håper du har en flott kveld.

    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig og stemningsfyllt ღ
    Sinkhus er så flott og lurt
    å bruke ledlys i dem :)
    Ønsker deg en flott kveld og
    helg. Klem fra Mette

    SvarSlett