torsdag 3. november 2011

Matpause

Go kveld!!
Først må eg si velkommen til mine nye følgere :-) kjempeartig.
Har vært på badet heile ettermiddagen. Beisa min nye stige, som min kjære mann har laga. Så har eg rydda og stylet litt :-) Nå har eg matpause med mine knekkebrød som eg laga i går. Om litt ska eg på yoga og i mårra e det jammen helg igjen :-)
Ha en flott torsdagskveld
Klem,klem

Mmm med ost å eple på

Litt dålige bilder i mørke

De skoene har vært mine

Denne har også gubben snekra :-)



Stine-Mari sin sommer kjole

2 kommentarer:

  1. Så flott stige du har fått deg! En sånn ønsker eg meg også :) Badet såg kjempeflott ut♥

    Ha en fin kveld videre. klem ♥

    SvarSlett
  2. Badet ditt er berre vakkert!
    Så mange fine detaljar og ikkje minst møblane :)

    Ynskjer deg god fredagskveld ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett