lørdag 14. april 2012

rydder og roter

Eg e ekspert på å begyn en plass og plutselig e eg en anna plass, så blir det kaos til slutt :-) Begynte med vasking om torsdagen å e ennu ikkje ferdig :-/ Plutselig begynte eg å pott om blomster og plante avleggere, nåkka eg ikkje har gjort på fleire år. Ja nok om det :-) I dag har vi hatt sol og fint vær, var på loppis i formiddag, men det ble ikkje så mange skatter. Nån likørglass som eg hadd fra før, men gubben ha knust ett, så det passa jo bra, en gammel øse og en smørsmelter. Kjøpte meg ei hylla i går. Spurte gubben om han kunne henge den opp, men hørt bærre et grynt om at vi ikkje hadd skrua :-/ Så mor tok saken i egne hender, hylla kom opp og e trur den vart bein også 8-) Nu må eg vel gjør meg sånn høvelig ferdig, så blir det lørdagskveld og et glass vin:-)
Ha ei go helg og tusen takk før  koselige kommentarer på min lille blogg :-)

blomstern blir så gla når de får litt stell :-)









nyhylla, må sekker stesj den nån gånga før eg blir enig

yndligskoppan mine ha nu komme opp

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott hylle. Når det ikke finns "tak" i majnnan, så e det enda godt de ikke har ei rådvill frue. Det e mye sånt vi klare sjøl, hvis vi bare prøv. Ha en fortsatt god helg.

    SvarSlett
  2. Hylla di ble veldig fin - men som du sier, en trenger noen runder før e er enig med seg sjøl om at det er greit!!
    Ønsker deg en fin fin søndag!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  3. Så mange fine bilder, og skjønn hylle her...
    Kjenner meg litt igjen i det du skriver ang
    rydding - har lett for å begynne litt overalt
    jeg også, hihi... Håper du fikk unnagjort det
    meste og fått kost deg ღ Ønsker deg en fiiiin
    søndag og uke som kommer. Klem fra Mette :)

    SvarSlett