onsdag 11. april 2012

Snart helg!!

Har vært bærre tullball og stress i de siste dagan. Så interiørfronten her i huset e nedprioritert. Må vel prøv og få gjort litt til helga :-) Laga meg ei stor skål med pastasalat, ennu det bærre eg så spis det nesten :-/  det bærre å kom innom :-) Har vært hos svigerfar på fersk fesk,lever og rogn, så eg grei nu ikkje å spis meir i dag :-0
Ha en fin kveld :-)




Kok pasta 3 farger,hakk rødløk,paprika,soltørket tomat.sorte oliven,heile hvitløk på glass, salat-grytebønner,sitronpepper og olivenolje,blandes = pastasalat :-)

kjøpte meg et lite rosentre i dag, for og pynte stuebordet


4 kommentarer:

  1. Kjære Line. Så mange fine innlegg du har postet som jeg ikke har sett før nå:/ Og hver gang jeg besøker bloggen din så er jeg sulten..og hva ser jeg? Mmmmm masse deilig mat som du har laget:)) Den pastasalaten ser knallgod ut!! Den skal jeg jammen meg prøve! Jeg elsker hvitløk og soltørket tomat:) Nydelig den rosen du har kjøpt. Så god stemning i stuen din:)) De rundstykkene du har laget i innlegget under ser også utrolig fristende ut! Hadde jeg vært nabo med deg så hadde jeg garantert komt innom for en smakebit;) Koselige bilder av Stine Mari og mormor som spiller kinasjakk:) og de kanelsnurrene..Yummi sier jeg bare:p

    En nydelig helg ønsker jeg deg! God klem fra Ellen.

    SvarSlett
  2. Pastasalat er snadder ja :)
    Nam, nam... kan ikke spise
    dette for tiden, men jeg
    nyter uansett bilder... og
    drømmer meg litt vekk, hihi
    Koselig hjemme hos deg ღ
    Ønsker deg en fin, fin fredag
    og helg - og det er sol :))
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det Line.
    Og den salaten så veldig fristende ut ja!
    Må prøves over helgen!!
    Ønsker deg en nydelig helg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  4. Hei
    Har sendt deg en bloggaward. Synes du har en kjempefin blogg som det alltid er hyggelig å stikke innom.
    Klem fra Linda

    SvarSlett