torsdag 8. desember 2011

Litt jul her og der

Ja litt etter litt kommer frem etter hvert som jeg tørker støv. Men det er masse igjen.Kunne eg bærre vært ferdig med julegavene så skulle eg vært glad. Skal til Steinkjer med bilen på service på onsdag, så etter den turen satser eg på være ferdig. I dag har Stine -Mari og gubanet mitt pynta pepperkakehuset ( etter at mor sto og sa nån svarte ord,liker ikkje og sette i hop disse husene) Men det står nu enda :-)
Ha en go kveld i nord og sør :-)

Denne nissen har eg fått etter min snille Mor (farmor)
Syns han e koselig





huset til venstre fikk eg i julegave når eg va ca 12 år, det andre fant eg på loppis


kjærestepar


3 kommentarer:

  1. Koselig julepynt du har :)
    vi skal pynte pepperkakehus eller rettere sagt kirke ut i uka nå. Håper det går bra ;)
    Ha en fortsatt fin kveld og kos deg masse i adventstida :) klem

    SvarSlett
  2. - koselig... og jeg ser at du har
    kommet lengre enn meg i alle fall :)
    Jeg også har såååå lyst til å lage
    et pepperkakehus, jeg har aldri laget
    det før da! - men det er så koselig å
    ha stående fremme i julen ღ Ønsker deg
    en fortsatt fin helg og snart 3. søndag
    i advent... Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Så koselig du har pyntet. Gøy med det huset du fikk da du var barn da :)
    Ha en super kveld.
    Linda

    SvarSlett