torsdag 19. januar 2012

Go kveld!

Jammen Fredan i mårra igjen :-) Å godt e det.
I ettermiddag har eg endelig fått skifta gardinan på kjøkkenet, bedre sent enn alldri.....Syns det ett eller annet som skal gjøres, så heimen blir nedprioritert. I kveld har eg å ei anna sotte og snekra i hop styret i ungdomslaget, ikkje så lett, for ingen vil være med. Eg ha sotte i 12 år i valgkomiteen,4 år i styret og gubben like lenge. Nu e det kakao, fersk brødskive med brunost til kvelds. I mårra ska ordne rommet til ho som blir 9 år på Mandagen. Har bestilt cupkakes gardiner og sengesett til ho, så da blir ho vel fornøyd. Ha en fortsatt fin kveld :-)





bærplukkern har kommet frem :-)




2 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har!! Har lagt meg til som Følger, og gleder meg til å se mer på den framover!!
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  2. Hei Line! Så koselig hos deg:) Nydelig det bilde du har øvest på bloggen din!!

    Ha en fin mandagskveld

    Klem

    SvarSlett