torsdag 5. januar 2012

lite tiltakslyst for tiden

Hei!
Takk for fine helsninga :-)
Har ikkje så mykje overskudd før tia. Har begynt i 1/2 stilling i arbeidsutprøving på Cubus, masse å gjøre og en ok butikk å arbeide i. Men dette med pappa sliter på + at helsa mi e ikkje heilt på topp. Men i ettermiddag begynte eg å hive ut jula. I mårra har eg fri så då skal eg vaske til helgen og ut og lufte pappa i biln. Han trenger og komme seg litt ut og se på nåkka anna enn veggan i leiligheta. Nu e det litt TV sjåing :-)
Ha en go kveld!!


Fant meg en søt duk på Princess, billig va den også .-)

Bærre innerste delen i stua som e ferdig, resten e litt kaotisk enda.

3 kommentarer:

  1. Kjære Line. Gratulere med jobb:) Håper det er en jobb du kan trives i. Jeg har full forståelse for at det er tungt å fordøye dette med pappaen din. Håper det går bra med deg, tross den dårlige nyheten dere har fått. Det er ikke annet å gjøre en å ta en dag av gangen. Godt å høre at du har fri i morgen:) Håper du får en koselig dag sammen med din far! Kjempefine bilder fra stua di:) Liker godt interiøret ditt:) Ønsker deg en god helg! Varme klemmer Ellen

    SvarSlett
  2. Så vakker header du har fått Line! Nydelig! Og bildene av hunden i innlegg nedenfor var skikkelig herlige:) Sååå søt! Hihi:)

    SvarSlett
  3. Bare innom for å gi deg en klem :)

    SvarSlett