torsdag 22. mars 2012

en ny stige har blitt til

I ettermiddag har eg vært i garasjen og pussa en ny stige. Deilig med pluss-grader så eg kan syssle litt i garasjen :-) Har nok stiger sjøl, så denne skal gies bort. Ellers prøvde eg meg på et påske- egg, men hadde ikkje nåkka spesielt med pynt for hånden. Nu e det snart kvelden og i mårra e det helg, jippi!!

I mårra skal den beises i farge driv-ved


Har en i gangen



denne ble laga av gjærstaur. Blir flytta rundt ute

på trappa i høst

seinsommern


vinter

på badet,bruker det til hånduker


6 kommentarer:

  1. Så kreativ og flink du er, Line :) Liker så godt den stigen du har på trappa, så fiiiin ღ påskeeggene også... Tror hvis jeg får tid, så skal jeg sette meg ned å lage noen påskeegg i år. Lagde noen for to år siden, men trenger noe nytt i år kjenner jeg :)) Ønsker deg en fortsatt fin kveld og snart helg ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei Line. Du har såå mange flotte å sjarmerende stiger! utrolig så mye forskjellig de kan brukes til og så koselig det blir med en stige enten i hagen eller inne i huset :) Jeg ble skikkelig inspirert nå og tror jeg må gå på jakt etter materialer til å lage en selv :) Kjempefine påske egg du har laget :) Og så har du så lekkert bad! Håper du får en herlig helg. Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Ååå så flink dy er. Kjempefine stiger. her jeg bor, blåser det alltid, så det er jo helt håpløst å pynte med noe som helst ute. Det blåser bare bort over jordet. Vi har en plan om å bygge et "utehus" Vi liker oss utendørs, men været ødelegger jo stadig for å gjøre det litt koselig i uteomgivelsene. Men du har i allefall fått til å pynte fint, både ute og inne med stige. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  4. Det var flotte stiger,så flink du er :))
    Nå fikk jeg lyst på en i hagen min ;))
    Takk for inspirasjon

    God helg

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  5. Så fine de stigene dine er!!
    Praktiske og dekorative på samme tid!
    Ønsker deg ei riktig god helg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  6. Oi så fine de ble da :) du er bare så flink og kreativ Line! Fint å høre at det er flere som har på kosebuksa :D
    Ha ei fortsatt fin helg! Klem fra meg

    SvarSlett