mandag 5. mars 2012

sol og vi sitter inne

Hei!!
I dag har eg heimedag med Stine-Mari, hosting,feber,vondt i hals og mage...Sola skinner, men vi har kald vind. Koser meg inne med blad,kaffe og sjokolade :-) Har fått vaska litt klær som eg har fått ut på snora, deilig tørsk ute. Så her e det bærre og fortsette. I ettermiddag skal vi ned til svigerfar på bacalao, han har bursdag idag. Hærlig og slippe og lage middag en gang i blandt. Så då må eg vel bærre fortsette som sykesøster og gjøre litt husarbeid (bærre litt). Ha en fin mandag!!
Klem i fra Line



3 kommentarer:

  1. Ikke greit å være syk og særlig ikke når sola skinner ute,god bedring til jenta di ♥
    Ser ut som du koser deg innimellom pliktene :))
    God uke til deg :))

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Takk for at du vil delta på min giveaway!!
    God bedring til den syke-, har et par stykker her og som ligger med feber og hoste:)sånn er det med vår)))

    SvarSlett
  3. Dette så deilig ut :) Håper den syke er frisk nå! Klem Ellen

    SvarSlett