søndag 21. august 2011

Hei!
Då va helga over og i mårra begyn det!! Vekking av ungan, det blir sikkert tungt de første dagan. Vi har vært og kosa oss i vogna i helga og i dag gikk vi fjelltopp i deilig solskinn. I går var jeg og henta to tøffe og solide bord som jeg fikk. De har vært brukt som innredning i en butikk. Det ene satte jeg på trappa bare for og prøve. Tenkte jeg kunne ha det som et plantebord. Det andre skal jeg bruke inne. Maler det i ei lys farge og setter noen kurver under, så kan jeg ha det til oppevaring. Mens jeg holdt på å stæsja på bordet fant jeg ut at jeg måtte sjekke postkassa og der var det jammen en liten overaskelse fra Anette med bloggen Hjemme hos meg.Tusen takk!
GO SØNDAG!
Klem i fra Line :-)
Litt i fra campinglivet. Ikkje mykje hvitfarge her, men vi har det koselig :-)




Mitt nye bord



Pakke

Søte servietter,velkommenskilt,kjærlighet og en søt sminkepung :-)



1 kommentar:

  1. Hei Line
    Koselige bilder du viser fra campingvogna ღ skikkelig koselig… Jeg husker jeg var mye sammen med foreldrene mine dag jeg var yngre, koste oss mye her… Har dessverre ikke hatt campingvogn etter den tid, foruten besøk hos familien :) Kjempefint plantebord du har fått deg også, og fint pyntet… Et slikt et sto også på min ønskeliste i år, men pga dårlig sommer og lite energi her i gården ble det ikke noe av i år, kanskje neste sommer ;) Mange flotte innlegg her siden jeg var innom sist, herlige sommerbilder av barn og blomster… Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, og tusen takk for titten ;) Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    PS! Bloggen min er kommet seg på facebook, koselig hvis du vil følge meg der ღ Her kommer jeg til å legge ut når jeg har nye innlegg, men også tips til andre blogger, nettbutikker osv. Klikk HER for å komme dit :) klem igjen…

    SvarSlett