mandag 29. august 2011

Ny uke

Go mandag :-)
Ser ut som goveret holder seg fortsatt. Trur eg ska prøv meg en tur opp i skogen og se etter tyttebær. Men eg e jo livredd før og møt på elg og andre rare dyr i hakkebakkeskogen, men med litt musikk på mobilen og litt bråk stikker de vel av.I helga har vi vært i campingvogna og ellers litt huslige syssler heime. Har ei potterose ute som kom med en enslig rose, den tok jeg inn i morges. Har satt den sammen med madonnan min. Ha en flott mandag!! Her kommer litt bilder.
Klem i fra Line :-)


Ha prøvd meg på litt hekkling i helga, men forstod ikkje oppskrifta heilt, så det ble litt sjølkomponert




Minstemor var i disco-bursdag i går :-)

3 kommentarer:

  1. Nydelig rose, og fin lilla hekling!
    Så søt discojente!

    Kjempefine bilder i forrige innlegg!

    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  2. Hei Line. Så fin den lilla hekle hatten ble:) Så fint de lilla blomstene stod til. Nydelig bilde med madonna og rose. Datteren din er jo så søt:) Ønsker dere en god uke. Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder og jente.
    Håper det gikk bra i skogen og at du fant tyttebær. :))
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett