tirsdag 30. august 2011

Hei!
Tusen takk for koselige kommentarer, blir veldig glad da :-)
Det blei et par liter med tyttebær, så i går ettermiddag blei det trollkrem og nybaka bolla.
Så fikk eg frosse 6 bokser med trollkrem til fleire kosestunder utover høsten.
Nu sett eg bærre og venta til eg ska fer å klepp meg, ser ut som en sopp på hauet. Vært alt for lenge og venta.'
Så ska 10-klassingen min på 3 dagers  tur i mårra, og en del saker må kjøpes inn, nån 1000 lapper igjen :-(
Det som vart handla inn i fjor e selvfølgelig for smått. Men det ser ut som været skal holde seg fint da :-)
Ha en flott dag alle sammen!!



Typisk Fredrik-guttn min

4 kommentarer:

  1. Mmm! Den trollkremen og de bollene så virkelig fristende ut! Har du oppskrift på trollkremen din?;) Fine bilder av Fredrik gutten din, søt gutt:) Lykke til hos frisøren:) KLem Ellen.

    SvarSlett
  2. Naaaaaam!!!
    Dette såg meget godt ut..

    Koselege bilder ♥

    Takk for slike fine ord frå deg:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. Det så nyyyydelig ut!

    Ja, vi får håpe at været holder seg fint. Mine to har bare positive ting å si om Lomsdalsturen i 10. klasse. Gode minner. Men, været har selvsagt mye å si, da.

    Ha en fin dag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  4. MMMmmMMm det så skikkelig godt ut:):)

    Ønsker deg en flott start på september:)

    Klem Lise

    SvarSlett