fredag 14. oktober 2011

Dagen i dag..

Hei!
I dag har det vært frisørtime,cafebesøk,kikka og begynt med litt julegave innkjøp,lakking av bord,ute og knipsa litt bilda......Her kommer et ras
Ha en fin fredag!!

Nyklipt, då må det vel farges snart :-/

Denne plata blir julegave, helt nydelig avslappende musikk. De selger den på helsekosten.



Søsken kjærlighet, minst stå 1 meter i fra :-)

Så litt surmuling.

Masse gode forslag til bakrunner, til mors store fortvilelse

Så ble vi enig til slutt, men så ble sola i veien....

Så ble det plutselig artig...


Denne fine lykta kjøpte jeg i går til meg selv :-)
Det var jo halv pris på hele butikken jo.

Bordet ble ikkje heilt bra, så i mårra må det nok ut i garasjen for pussing igjen :-(

Ei som strekka seg sjerf, får ho ikkje i seng.....
Ha en fin kveld :-)

3 kommentarer:

  1. Hei og hopp :)
    Den cdn kunne jeg godt ha tenkt meg ;)
    Arti at ho ha lært se å strekk, e ikke mi som kan det nei ;)
    Ha ei fortsatt fin hælg
    Klæm

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Flotte bilder av barna og deg:) Jeg trenger
    sårt en time hos frisøren.....
    Du var den heldige som ble trukket ut på min giveaway:))
    Send meg adressen din...
    Ha en fin lørdag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Hei Line. Så kjempefin du var på håret! Du passer veldig godt å være kortklippet! Slike cd`er er gull verd! Nydelig avslappende musikk som kan brukes til meditasjon. Noe vi har praktisert i årevis her hjemme:) Herlige bilder av dine skjønne barn. Ønsker deg en god ny uke. Klemmer fra Ellen.

    SvarSlett