tirsdag 4. oktober 2011

Sniktitt

Ett hjørne av gangen er ferdig og da måtte eg selvfølgelig ta inn bordet og prøvestæsj det :-) akkurat som ungan på julaften :-) Bildene ble litt dårlig i mørket, men dere ser nu litt da. Bordet fikk jeg helt gratis, har vært innredning i en butikk. Det er skikkelig solide saker også. Har pussa det litt og smurt det inn med beis, fargen e driv-ved.
Natta,meir maling i mårra :-)

Linselusa,markeringstape og trappa sku ikkje være med :-)




Har tatt inn stigen fra trappa



Skilt som eg laga tiligere i sommer

Tok inn en duftene bukett med lavendel.

Ha en fin dag ;-)

5 kommentarer:

  1. Hei og hopp :)
    Så fint det ble :) Du er kjempeflink Line
    Ha en fin dag i regnet ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Line :)
    Tusen takk for alltid så koselig ord du legger igjen hos meg ღ Koselig å titte inn her hos deg, ikke alltid jeg får tid til å legge igjen en kommentar til mine bloggvenner så ofte – timene strekker bare ikke til! Masse fine innlegg her hos deg… Likte veldig godt bordet ditt her i gangen, kjempetøft!!! – koselige bilder fra stua di og kjøkkenet… ser vi har nesten samme kniver også :) - syns disse er bare skjønne… Gratulerer også så mye med bryllupsdagen som var, kjempefint bilde av dere ღ Ønsker deg en fortsatt fin dag og uke, klem fra Mette

    PS! legger ut en link på facebook siden min
    Miss Mette om din giveaway ღ Håper det går
    greit? - klem igjen :)

    SvarSlett
  3. Heihei;)
    Så fint det ble!
    Likte veldig godt bordet altså, massitvt og fiiin farge;))
    Nydelig stæsja oppå og, og jeg digger stigen!!

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Dette bordet var kjempefint! Ble veldig fint med den fargen du har beiset det i.
    Dere har en kjempefin gang.
    Jeg synes at linselusa di var søt, også jeg, da. Hehe.

    Ønsker deg en super torsdag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  5. Hei..

    Gangen ble kjempefin..heldig du som fikk et så flott bord da.

    Velkommen som følger hos meg..koselig..

    Klem Hege

    SvarSlett