fredag 21. oktober 2011

Fredan

Hei!!
Ett par dager sia eg var innom her og skreiv, tia flyg i fra meg.Men det vel ikkje bærre eg som syns det.
Ikkje ha fått ordnet i huset heller. Men rotet fer ingen plass før ho mor tar det ;o)
I går fikk vi satt inn dusj, har hatt badekar helt til nu. Så i går ble nydusjen innviet og det va deilig :-) Men eg bi sekkert og savn karet, ha ligge i bløtt nån ganga med min ekle rygg.  Nu må eg få ordna litt på badet, så kansje det blir nån bilda der i fra en vakker dag. I går fikk eg premien fra Janne, med den mest kreative bloggen e veit om http://janneskreativeverden.blogspot.com Premien var pent innpakket, det var en kjempefint skilt og gavekort på 200 kr hos Skeidar. Jeg ble kjempeglad :-) I dag har eg vært hos tannlegen og det gikk bedre enn forventet, så nå har eg fått senka skuldran litt. Så har eg vært på salg, barnevakt for tantebarnet mitt og cafebesøk. Go fredag alle sammen :-)
Klem




4 kommentarer:

  1. Hei og hopp :) Det første bildet her var så fint, nydelig stemning og de heklede lyktene var kjempefine :) har du oppskrift? Gratulerer med gevinsten, artig med pakke i posten :)
    Ha ei kjempefin helg! Klem

    SvarSlett
  2. Så koseleg du har det!
    Likte godt headeren din..

    Takk for fine ord frå deg ♥

    Nyt kvelden :)

    klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. Så fint du har det hos deg. Høres deilig ut med ny dusj. Her har nytt hjørnebadekar stått på ønskelisten lenge, men det ser ikke ut som om vi noen gang skal få det :-(

    Så koselig at du vil være med på min giveaway. I morgen trekkes vinnerne, vi får håpe du har tatt ett av vinnerloddene!

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Så koselig pynt! Kjempefine bilder!

    Gratulerer med fin premie, forresten!

    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett