mandag 10. oktober 2011

Go kveld!!
I mårrest våkna eg med hodepine og været var gyselig, ikke mot til å gjøre noen ting.
Men så drog eg frem dynejakken, dro på butikken og europris.
Å da eg kom heim var energien komme tilbake igjen :-) Fikk smaken på chilli con carnen vi fikk servert på lørdagen. Så jeg laga Jaime Oliver sin versjon,hjemmelaget guakemole. Resultatet falt i smak hos mor og far iallefall. Etterpå ble det brødbaking,vasking av kjøkkenvindu og skifting av gardiner. Men nu nekta ryggen meir, så då bi det et koselig førjulsblad og krimserie på TV2. Fant meg jo en søt lykt på Europris også :-)
Ha en fin kveld!!
Klem i fra Line ;-)



Min gode gamle Bosch, kjekk til brødbakinga
.

Disse kappene fikk jeg hekklet til stuen for noen år siden, men bruker de like gjerne på kjøkkenet.
Har jo 4 vinduer så....





1 kommentar:

  1. Jøss! Det var en effektiv dag!
    Så fine bilder fra kjøkkenet!

    Klem fra Bente

    SvarSlett