fredag 16. mars 2012

1 vekka,svisj borte

ja det går unna gitt :-/
Har gått i ett denne uka. Har vært så heldig og vært med på nyåpning av Cubus-butikken som eg har utprøving i for tiden. Byens og landes fineste butikk og supre medabeidere :-) ( De har vært på arb i ett denne siste tiden)
Amfi-senteret var bra, så nu treng vi ikkje far bort(nesten) før å handle :-) Så i dag har eg hatt fri-dag og vært å sett meg om. Ikkje så lurt, visa-kortet tok nesten fyr. Nu kjem det et lite bilderas,så blir det litt bloggbesøk,tv,vin.....Go helg!!

min venninne Mette var på besøk i går. Syns e hadde det for mørkt i gangen, så då måtte e jo selvfølgelig kjøpe meg ei lampe :-)Kosta bærre 199,- på Nille

så har eg jo gått å sekkla på nye quilter, så de ble plutselig med i ei veske de også.
Princess som har disse :-)

så har du han som ska ha oppmerksomhet når eg ska ta bilder

Alvin-rampen


måtte bytte litt puter, så kansje e bærre sku ha hatt nån nye ;-/


laga meg et reir av bjørk og blåbærris

venta på vår og så eggan klekkes :-)

5 kommentarer:

  1. Det ble flott hos deg Line :))Så flotte lamper de har på Nille ,nydelig ♥
    Må le når jeg ser bilde av linselusa Alvin :D:D
    Luringen ;))

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Du har det så koselig Line :) og fine Alvin som skal være med, akkurat som min Lucas hihi Det ble altså så fint inne på nybutikken på senteret. Føles ikke som vi er i brønnøysund når jeg går inne der. Skulle tro vi var i en storby :) Det ble kjempebra! Ha ei fortsatt fin helg :) klem

    SvarSlett
  3. Skjønne Alvin ღ og flotte bilder
    fra hjemmet ditt :) Syns det er
    såååå bra at det endelig har
    kommet et skikkelig senter her i
    byen, så deilig å bare noen ganger
    ta seg en tur dit i stedet for å
    kjøre mil etter mil :)))
    Gratulerer med jobb på Cubus ღ Ble
    litt usikker, men det er ny jobb?
    Jeg hadde planlagt å dra på åpningen
    av senteret, men ble syk her...
    Så jeg får se om jeg får tatt det
    igjen til uka :) Ønkser deg en fin
    helg, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Så koselig du har det, Line!!
    Veldig trivelig stue - og de quiltene var helt nydelige!
    Ikke rart Alvin koser deg der!
    Ønsker deg en fortsatt fin fin helg!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  5. Hei Line. Er bare innom for å si hei og ønske deg en god uke :) Herlige bilder av den søteste hunden og koseligste stuen! Kjempefin den lampen du har kjøpt. Den muggen som du har tulipaner i gir meg hjertebank :) Gog klem fra Ellen.

    SvarSlett