søndag 4. mars 2012

Siste dag av vinterferien

Vinterferien før ungan å gubben e over straks. Men alle tre e sjuk og svak. Bærre eg igjen nu, men eg føl meg slapp å urven. Håpa eg slepp unna. I dag har det vært fint vær, litt vår i luften. Eg, min venninne Mona og voffsen har vært ute og gått i finværet. Baka nu ei pianøtt kaka i ettermiddag, så vi ha kosa oss med. Nu trur eg det bi hekkling og gostolen :-)
Go søndag!!


Stine-Mari fikk klær fra http://www.pompdelux.no/ og va kjempefornøyd

mors bil ha fått vårrengjøring i dag :-)

2 kommentarer:

  1. Hei Line. Tusen takk for en hyggelig kommentar. Så artig det er med bloggere i nabolaget. Nå tror jeg at jeg vet om 5-6 blogger om hage og interiør her i Brønnøysund. Kanskje vi må ha et bloggetreff ;)

    Men vi har mer til felles enn bare blogging. Jeg er også opprinnelig fra Lofoten. Jeg har fortsatt mine foreldre og søsken der, så jeg er der ganske ofte.

    Nå har jeg nettopp flyttet hit til Brønnøysund og blitt samboer med "Mr. Bjørkly" og jeg stortrives. Jeg studerer til vernepleier på Høgskolen i Harstad og har praksis på sykehjemmet her.

    Nå koser jeg meg igjen med kystklima, etter å ha bodd flere år på innlandet. Brønnøysund er et utrolig vakkert sted. Ønsker deg en flott uke.

    SvarSlett
  2. Stine er ei nydelig jente kanm du hilse henne og si :) Flott bil du har Line!

    SvarSlett