torsdag 8. mars 2012

rydda i bloggekråa

å det va på tide:-) Masse hybelkanina under databordet :o/
Flytta den lille hylla mi fra stua. Der har eg satt et gammelt bilde av mamma,pappa,søster,bror og litt annet stæsj.
Bordet som eg bruka i kråa mi, er en gammel pult som e kommet fra barneskola som eg gikk på i Lofoten. Den e egentlig min søster sin. Ellers e det daglige syssler som skjer her.
Har tatt helg og det e deilig :-)
Snakkes!!

i en krok på kjøkkenet

vises at pulten har vært brukt. Lura på om den e gammel, nån som veit ca?

her gjemmer eg litt tegninger og div som ungene har laga



kosa meg i kråa :-)

2 kommentarer:

  1. Superkoselig bloggplass du har, Line ღ
    Digger det gammle skrivebordet ditt,
    bare såååå stilig ღ Ønsker deg en fin
    kveld videre og helg, stor klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Likte super godt blogg kroken din :))
    Skikkelig kosekrok ♥

    Klem Bente

    SvarSlett