lørdag 10. mars 2012

Go helg

Skulle bærre innom før å sei go helg :-)
Her e det skikkelig innevær,regn og vind. Ha nu fått rydda,støvsuga og baka litt i ettermiddag. I går va eg på flyttesalg på Cubus, der eg jobba for tiden. Fikk pakke så mykje vi ville i en pose og betale 200 kr. Hadde varer for nesten 3000 kroner oppi :-) Så i går måtte eg lage meg en  gavekasse.Kjekt å ha på lur :-) Nu venta eg søss med familie, så må vel ordne nåkka til kaffen :-)
Fortsatt go helg da!!

Roser e kjøpt inn te helga

gårsdagens kupp :-)

nybaka scones


go helg :-)

2 kommentarer:

  1. God helg til deg Line! Så gøy å fylle en hel pose med klær for bare 200kr! Det var jo et kjempebra tilbud. Håpe du fant deg noe fint:) Sconsene så kjempegode ut :) Håpe du har en trivelig kveld. Stilig bilde av deg og hunden :D

    God klem Ellen.

    SvarSlett
  2. God helg Line :))
    Ikke verst å fylle en pose for så lite penger,heldig du
    var :))

    Klem Bente

    SvarSlett