søndag 25. september 2011

Hei!!
Då va e komme på plass i bloggekråa mi igjen :-)
Kjørte heim fra Lofoten på fredag, 70 mil. Så eg va ganske sliten om kvelden. I går va det bærre å pakke så for vi te Hall i 60 års dag. Kjøretur på 30 min + ferga på 20 min. Der overnatta vi på ei gammel skole, veldig koselig. Så kom vi heim i ett-tia, litt redusert, men det var bare og resturere seg litt og så bar det i en ny bursdag kl tre :-) Føler meg som ei tua :-/ Så her kommer litt bilder fra forskjellige ting eg har fått med meg heim fra Lofoten og på tur heim.
Klem :o)

Bilde tatt fem min kjøring fra mamma og pappa, mot Henningsvær:
Kl 08.00 på mårran


Mugga ha fått plass i kjøkkenvinduet

Innomm plantasjen og kjøpte et oliventre,bare 139 kroner :-)


Dette gamle fatet er et minne fra bestemor


Denne bærplukkern har bestefaren min laget, sekkert 70-80 år gammel


En eggkurv og korte lys ble med fra en knallfin butikk som heter  Fru Dahl i Fauske.

4 kommentarer:

  1. Vakker natur dere har i nord :):)
    Mange fine ting du ikk med deg, ekstra koselig med ting med minner.
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Takker for kommentar :)
    Så morro å se at du også har posthylle du skal pusse opp, blir spennende å se .Laget jo skohylle av den forrige jeg pusset opp, for den var mye større. Det hadde nok ikke gått med denne jeg laget nå.
    Flotte bilder du viser

    SvarSlett
  3. Så mye flott, men den bærplukkeren var jo helskjønn!

    SvarSlett
  4. Utrolig nydelige ting du har fått me deg Line:) Heldigen deg! Ønsker deg en fin mandag. Klem Ellen.

    SvarSlett