torsdag 29. september 2011

Hei!
I dag har vi en skikkelig regnfull dag i Brønnøysund. Det e så vidt at voffsen her å gå ut og lett på foten.
Eg har bærre sotte i gostolen og strikka heile mårran, ha så mykje planer om pussing,besing og maling i garasjen.
Men det va bedre med kaffe,sjokolade,bloggtitting og strekking :-) Ikkje så masse og vise heller fra heimen, einaste en løper som eg kjøpte i Lofoten :-)
Ha en fin torsdag, sjøl om det bøtter ned:
Klem Line


Tenkte og ta ned mitt gamle salongbord og male understellet hvitt og plata ska beises i  drivved.
Da passer duken :-)


Søt tekst

Denne søte løperen fant eg hos mamma

2 kommentarer:

  1. Fin duk har kjøpt deg, og bakgrunnen ser eg så vidt i eit kvitmalt beito vetrineskap.. Eg driv og maler på eit slikt og blir ALDRI ferdig..sukk
    Her på vestlandet har vi fint vær og over 20 grader i dag - faktisk ein sommardag.

    Ha ein fin dag vidare og kos deg :) klem

    SvarSlett
  2. Det hørtes ut som en deilig dag:) Det er kjekt å drømme og legge planer:) Nå er det jo tiden for å gjøre slike ting også. Eg tror det bordet vil bli veldig fint om du male det hvit og beiser bordplaten. Kjempfine de knivene og gafflene i glasset:) Jeg har noen slike kniver, synes de er så fine. Den søte løperen falt rett i smak hos meg! Jeg elsker slike romantiske duker:))

    SvarSlett