onsdag 7. september 2011

Stressa

Hei e bærre innom og ser på alle flotte bloggene. Her hos meg ser det ut som det har vært attentat. Bestemte meg på tirsdag, at dataen sku vekk fra gangen. Den har stått på et megasvært databord under trappa og bare samler støv el kaniner. Så måtte det ryddes i papirer og det tok sin tid. Så skulle dataen opp på loft men mor kan ikkje koble.....nok om det. I kveld skal det være klubb hos meg. Vi er noen damer som treffes hver 14 dag med mat og sladder :-) Så jeg må vel få huset opp og gå sånn noenlunde. Ellers så skal vi arrangere loppis og cafe på ungdomshuset på lørdag. Så jeg må vell finne loppene mine også :-)
Go torsdag!!

2 kommentarer:

  1. Hei Line. Vil bare ønske deg en god helg:) Nydelig duk du hekler, du er kjempeflink. Heldig du som er så flink å hekle. Herlig høstbilde du har laget:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  2. He he, må si jeg kjenner meg igjen. Ser ut for at alle har de perfekte husene, men sånn er det vel ikke alltid. Ikke hos oss i alle fall. De fleste har vel perioder man flytter om, og "roter" litt, men så blir det så fint, etterpå. :o)

    Var kjempekoselig på skrotdagen i dag, ja.

    Klem fra Bente

    SvarSlett