onsdag 21. september 2011

Høstferien min e snart over.

Da er høstferien min snart over, heime te ho mamma å han pappa.
Har vært koselig tur her oppe i nord, men mann å unga vil faktisk ha meg heim igjen :-)
Så på fredag starter 12 timers kjøretur heim igjen. Gruer meg litt, men når en e kommen i gang, går det sekkert bærre godt :-) Det e faktisk en interiørbutikk på Fauske som eg må innom også ( Fru Dahl ) så kan eg se frem til nåkka underveis. I dag ha eg å ho mamma vært på bruktbutikk og litt shopping. I mårra ska vi på spa og på peppes og spise pizza, bare kosedag, fin avsluttning på ferien :-)
Ha en flott kveld !!
Klem Line

Mugga va kjempefin, kjøpte på bruktbutikken

disse knivene

og denne skålen med skjei til

Det ble litt kleshandlin på Leknes. Fin genser/kjole med fine detaljer.


Fin grå veske

2 kommentarer:

  1. Så mange fine ting du har fått kjøpt deg:) Den genseren var kjempetøff! Kos deg i morgen:) Det hørtes deilig ut med spa og peppes pitsa:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har en fin ferie! Turen hjem går nok bare godt! Trivelig å ha interiørshopping i Fauske som en koselig stopp, underveis hjemover.

    Det var en UTROLIG FIN mugge du har kjøpt deg!
    Og nydelig genser og andre ting, også!

    God tur hjemover!
    Klem fra Bente

    SvarSlett