onsdag 30. november 2011

1 julegave ferdig :-)

Ikkje dårlig det :-) Å i mårra åpner senteret i Brønnøysund, så da finner eg vel resten av gavene,kansje..
I dag fikk eg kursbevis før å ha deltatt 100 tima på datakurs, så nu eg selvfølgelig ekspert,ha,ha..ja eg har nu iallefall lært nåkka, ellers trur eg ikkje eg har hatt blogg i dag :ø) Nu venter eg på at brødene skal bi ferdig så skal eg på kaffebesøk i ruskeværet:
Ha en topp onsdagsettermiddag!!
Klem i fra Line

Fotobok til mine foreldre som har alt, men de e ikkje så flink til å ta bilder :-)




:ø)

3 kommentarer:

  1. Heia :)
    Boka vart kjæmpefin, rægna me dæ e noen som bi vældig glad før dein ja :))
    Syns og headeren din vart kjæmpefin, fekk så julestæmning a dein :))

    Vi talast i morra
    Klæm fra me :)))

    SvarSlett
  2. Så flott med boken:) Helt topp gave til foreldre som har alt. Gratulerer med kursbevis i data:)) Flink du har vært! Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. For en fin blogg du har laget Line! Og kjempeflott fotobok. Tror jaggu du har lært en god del på datakurs ja ;) Hilsen Solveig fra Torgar

    SvarSlett