tirsdag 1. november 2011

Tenner lys

Tenner lys for verdens beste Mor (farmor) som hadde fylt 90 år i dag. Ho døde for ca 1 år sia, etter å ha slette nån år med parkinson. Det va ho eg for til når eg ikkje fikk det som eg ville heime, det va ho som ofte øvelskjørte med meg og det va ho eg arva levisbuksene etter :-) Så ho mor va ei sprek dame i si tid.
Ellers blir det trening på meg i dag,huslige syssler og trekking av min lille giveaway senere i dag. Så hvis flere vil mele seg på, er det enda sjanse ;-)
Ha en fin tirsdag!!
Klem i fra Line

Mor <3


Det lille smykkeskrinet har vært mor sitt

2 kommentarer:

  1. Hei
    Godt å ha ei farmor å springe til, hadde jeg også, faktisk så ble hun over 90 år.
    Syns du har en utrolig fin blogg og ett veldig flott hjem. Ser du har en give away i dag. Legger meg som følger og legger deg på blogglisten min. Hadde bestemt det før jeg så at du hadde give away.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så heldi du va som hadde ei farmor i nærheita. Mine besteforeldra bodde så lagt unna, så æ kunne ikkje bære springe te dæm..

    Håpe du har en flott tirsdag, te tross :)

    Klæm

    SvarSlett