torsdag 24. november 2011

varmt og godt inne :-)

I dag e det ruskevær gitt :-)
Men eg kosa meg inne med fyr i ovnen,stearinlys og innesyssler.
Ha stekt smultringer, men ble ikkje ferdig. Hadde selvfølgelig bærre kjøpt 1/2 kg smult og det skulle være 1 kg, men det e typisk meg, så må vel steik i ettermiddag også :-/ Alvin-voffsen fikk en bit og ble veldig redd for biten sin, har gravd den ned i vedveska  og står og bjeffer :-) I går fikk eg gjort rein ventilatorn, og det er ikkje det artigste. Men nu e det jammen gjort :-) Ha en fin dag uansett vær :-)
Var og fant meg et lite tre, men min venninne stakk av med det. Så då må e vel finn et nytt

Fiksa litt på en kasse, greit å ha rotet i 

kalendern er kommet opp, bærre å gjær klar pakkene


Klem i fra Line

3 kommentarer:

  1. Hei Line. Høres ut som en kjempefin dag:) Smultringene ser fristende ut:) Flink du er til å lage mat! Nydelig med treet i norgesglasset:)Jeg hadde mitt lille juletre i norgesglass i fjor, tror jeg vil ha det i år også;) Kassen og kalenderen var bare skjønne:)

    SvarSlett
  2. Mmmm...kjenner jeg fikk lyst på smultringer nå jeg :) Mamma bruker å lage det til jul og da får jeg som regle noen jeg også :)

    Her bakes det bare lefser, pepperkaker og morkjeks. Men tror jeg skal prøve meg på noen makroner også i år. De er jo så fine :)

    Klem...

    SvarSlett
  3. Så flink du er :-)
    Den kassa og kalenderen var kjempefin. Det var treet også :-)
    En god kveld ønskes deg videre.

    SvarSlett