tirsdag 1. november 2011

Trekkning

Hei!!
Da var trekningen unnagjort og det var gubben som trakk av skåla :-)Det ble 54 lodd :-)


Førstepremien går til Aileen med bloggen
 http://onskedrommen.blogspot.com/
Kjempekoselig blogg :-)

Trøstepremien går til Berit med bloggen
http://tyttebaerogasfalt.blogspot.com/
Kjempeflott blogg :-)

1-premie. Ett hjerteskilt, tøffler så du kan varme dine føtter og ett lite kor som har begynt og øve på julesanger :-)

Trøstepremien. To sovende engler,et lite juleskilt og et lite metallskilt.

Kan dere sende meg navn og adresse, fikk ikke til og sende mail til dere :-(

3 kommentarer:

  1. Gratulerer masse til vinnerene!!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. OI! Tenk at jeg vant!! Så gøy! :-) Tusen, tusen takk!
    Gleder meg til å ta i bruk de nydelige tøflene!

    Finner ikke mailadressen din, kan du maile meg, så slipper jeg å legge ut adressen min her?
    mail er aileen.boyum@yahoo.no

    Håper du har en deilig tirsdagskveld!

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at jeg får trøstrpremie. Sender deg mailadressen min slik
    at du kan sende meg din. Slik at jeg kan sende adressen min.Ha en god kveld.

    beritmorillo@msn.com

    SvarSlett