tirsdag 22. mai 2012

meira grønt

I dag har vi hatt deilig sommer vær 8-) Fått på plass meir av det eg har mala i grønt på trappa og ordna litt på plantebordet. Gubben har begynt og ordna på den sia av huset, vi ikkje ha gjort så masse i fra før. Kjekt med gravemaskin på gården :-) Skal planere og så i plen, blir litt kjøkkenhage og buskevekster på den sia.
Nu e eg heilt gåen i rygg og bein, så det blir senga neste stopp :-)
Ha ei go natt!!


Fargekode S0530-G10Y

Blir litt meir sommerplanter etter e ha fått vært på gartneriet



6 kommentarer:

  1. Så lekre grønne detaljer du har fått til!!
    Er så glad i grønt selv også, og har leita etter en fin lys grønn farge som jeg kan bruke, men vet ikke helt om jegh ar funnet den enda... Hva heter den fargen, ev. fargekode på den du har brukt der??
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  2. kjempetøft med det turkise :)
    Du er så flink å få det fint rundt deg du :) Keep up
    the good work :) Ha en fin dag i sommeren (ja for nå er den her) Klem

    SvarSlett
  3. Hei Line! Ååh den grønnfargen var bare helt nydelig! Kjempekoselig ser det ut :) Elsker den gamle krakken og stigen. Det passet så godt sammen. Veldig koselig også med det søte fuglehuset :) Spennende med prosjekter i hagen. Jeg sliter også med ryggen, noe herk er det:( Håper du føler deg bedre i dag :) God klem fra Ellen.

    SvarSlett
  4. Så fin grønnfarge! Kan jeg spørre om fargekode?? *dådyrøyne*

    "Alle" har sommer og sol for tiden, her hos meg sludder det i dag.. :-(

    Finfin pinsedag! :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Takk for koselige kommentarer:) Fargekoden er S0530-G10Y.
    Lykke til :-)

    SvarSlett
  6. NYDELIG grønnfarge!!! :) kjempekoselig uteplass!!her laver snøen..så dårlig med uteplanlegging ;)
    Klem Tove

    SvarSlett