torsdag 31. mai 2012

pip

Et lite pip fra meg :-)
Har ikkje så mykje å skriv om før tia, så derfør stille på denne kanten. Uka som har gått, har eg hatt bihulbetennelse og dårlig form :-( Men det går seg vel tell :-)
Nu ha alle mann lagt seg i huset, utenom mor. Plages med sprukne føtter og kjøpte nåkka som heit babyfot på Cubus, der eg arb. Men venta selvf te klokka va nesten elleve før eg begynte behandlinga og den sku var i to tima :-o Men eg har fri i mårra, så her sett eg med pc og et glass vin og kosa meg. Som de fleste veit e veret her i nord kaldt og surt, sny i fjellan i dag tilig. Så hagearbeidet går tregt, må prøv og få planta blomstern eg kjøpt før ei vekka sia, i mårra :-/ I mårra e det hangarfest med Donkey boy og Hellbillies. Så då bi det fest gitt og lørdag blir det feiring av bursdagen min. Har begynt og ordna litt i stua i kveld, så får eg fortsett i mårra :-)
Go helg alle sammen :-)

yndlingsduken som Annelise hekkla e kommen på :-)



linslusa trøtt


3 kommentarer:

  1. :) kos deg og nyt - må få høre hvordan fotan blir... Ha en SUPER helg, med hangarfest og bursdagsfeiring ღ ღ ღ Hipp Hurra til deg ღ
    - stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Ja det ble plutselig Hangarfest på oss også :)
    Hvordan gikk det med føttene? ble de mye som babyhud? :)
    Ha en fin fest, og en fin bursdagsfeiring i helga.
    Kos deg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei Line. Kjekt å høre fra deg igjen:) Jeg har tenkt på deg, og lurt på hvordan du har det for tiden:) Håper formen er bedre i dag og at føttene ble myke:) Kos deg på festen og GRATULERE SÅ MYE MED DAGEN på lørdag!! Håper det blir en kjempeflott feiring av deg:)) Kjempeklem fra Ellen.

    SvarSlett